Urodziny Projekt INK - to już 3 lata


3 marca w 2015 roku. Budzę się rano, lecz jeszcze nie wstaje, mam chwilę, aby dojść do siebie i zacząć dzień. Zastanawiam się co dalej, wstaje na proste nogi i mówię „od dzisiaj zaczynam blogować, będę pisać o tatuażach" Tak powstał Projekt INK.
Początkowo miał być to blog, miałem tylko pisać, nie myślałem wtedy, aby nagrywać filmy, to przyszło z czasem.
Te 3 lata obecności w blogosferze przyniosły mi wiele, nauczyły sporo i pokazały świat z innej perspektywy, poznałem świat tatuaży z tej innej, niekoniecznie pozytywnej strony, ale to nie temat na teraz.
Odwiedzając konwenty poznałem sporo miłych ludzi, rewelacyjnych artystów i mam naprawdę dobry kontakt z wieloma artystami i ludźmi z branży. Myślę, że na chwilę obecną projekt INK to jedno ciekawszych miejsc w necie, jeżeli chodzi o tattoo lifestyle, ale to nie mi oceniać i jestem ciekaw waszej opinii.

Kilka statystyk, ciekawostek, liczb, faktów.
Kto zainspirował mnie, aby zacząć z blogowaniem? Będziecie w ciężkim szoku, ale taka jest prawda - SIOSTRY BUKOWSKIE, z którymi nie mam ani nie miałem wspólnego, zmotywowały mnie, aby działać w necie. Dlaczego? W 2015 roku była akcja w radio eska "Eska odwołuje zimę" w konkursie tym można było wygrać wycieczkę. Miało lecieć kilka "gwiazd" między innymi SIOSTRY BUKOWSKIE. Niestety nie miałem pojęcia, kim one są, więc sprawdziłem i okazało się, że to blogerki modowe, fitnesowe itp. Obserwowałem je, zastanawiając się co w tym wyjątkowego, że odniosły taki sukces. Postanowiłem, że jeżeli one potrafią to ja też. Po 3 latach stwierdzam, że jednak dużo brakuje mi jeszcze do sukcesu sióstr bukowskich pod względem czytelników, widzów, fejmu no i tematu tabu - zarobków. Trochę się rozpisałem, ale ok.
Tutaj zobaczycie co nagrałem, podczas gdy byłem przyłapany przy zdjęciu wyżej.
W Październiku 2015 roku postanowiłęm, że dodatkowo zostanę youtuberem, do tego faktu przekonały mnie nagrania Macieja Dąbrowskiego Z DUPY - skoro on potrafi to ja też. Wtedy nagrywałem materiały o różnych tematach, nie tylko tatuażach, szukałem swojego przeznaczenia i tematu. Prowadziłem serie "nie lubię poniedziałków” i kilka innych wydaje mi się na ten moment mało ciekawych treści. Zresztą możecie zobaczyć co wtedy tworzyłem i jak. W sumie co ja gadam, teraz to, co nagrywam, też nie jest idealne, baaa nie jest raczej poprawne, lecz to nie mi oceniać.
Łódź Tattoo Konwent 2016 - pierwszy raz z synem
LICZBY (stan 02.03.2018 +/- 17:30) :
13 - Na tylu konwentach byłem obecny z kamerą - wszystkie relacje znajdziesz -> TU
1- Tyle tatuaży wykonałem sobie podczas konwentów. Relacje znajdziesz -> TU
29 - tyle lat miałem, gdy zacząłem Projekt INK
48 367 - tyle osób lubi Projekt INK
51 403 - Tylu użytkowników obserwuje Projekt INK
1 552 148 - Tyle ŁĄCZNIE wyświetleń filmów uzyskał kanał na YT
12 894 - Tylu subskrybentów uzyskał kanał
5 007 757 - To czas oglądania w minutach filmów na YT
169 - tyle filmów opublikowano na kanale
207 387 - To największa liczba wyświetleń jednego filmu - NAJBARDZIEJ WYTATUOWANY CZŁOWIEK W POLSCE - Grzegorz Majer

69 941 - To liczba użytkowników, którzy czytali wpisy na blogu
123 454 - To liczba odsłon stron na blogu.

Może nie każdy wie, lecz powstała gruba na FB która się prężnie rozwija i należy do grupy Projekt INK czyli INK-Nation gdzie strażnikami są Przemek, który już długo pomaga w ogarnianiu grupy, tworzy posty i grafiki oraz Michał. Dziękuje wam za to - jest nas 1147 - INK NATION


To treść pierwszego posta na fanpage, i pierwsze zdjęcie:
"Ja i mój kotek ROUZA dziękujemy za polubienia naszego FanPage  Obserwuj co się dzieje i bądź na bieżąco. 
Wczoraj wystartował Blog o konkretnym temacie. To dopiero początek. Dziękuje za każdy like. Miło mi będzie jeżeli na samym początku pomożesz w rozwoju bloga i udostępnisz informacje na swojej tablicy tak aby twoi znajomi również mieli możliwość śledzenia wszystkiego co się pokaże"

Pierwsze zdjęcie w tle:


5 Marca 2015 było już 100 polubień fanpage :)


Początkowo moje wpisy na fanpage były skierowane bardziej ku mojej osobie, co widać po zdjęciach, pokazywałem siebie, dopiero z biegiem czasu pokazywałem innych, tatuatorów, prace, imprezy itp. Zastanawiam się, czy pokazywać więcej siebie...



Nie powiem że nie, na imprezach tattoo i nie tylko ludzie rozpoznali mnie, Dawida z Projekt INK lub Dawida z Bez Kanału, bo tam również tworzę.

Z ukrycia też zdarzało się że cykali zdjęcia :)
(zdjęcie z www.czerwona-sukienka.pl wraz z Krystianem Mindą)


Dziękuję wam za te 3 lata, dziękuję za to, że mnie czytacie, oglądacie, za to, że lubicie i nie lubicie. Mam nadzieje, że za rok zrobię kolejne podsumowanie. Przepraszam za błędy, dziękuje za rady, za wszystko. Za wspólne selfie, za wypite piwo, za rozmowy, za krytykę za pochwały. Miło by mi było, gdybyście w komentarzu tutaj lub na fejsie pod tym postem wrzucili jakieś info zwrotne odnośnie do tych trzech lat[, lub tego czasu gdzie jesteście obserwatorami Projekt INK. Mamy jakieś wspólne zdjęcie, selfie? Wrzucajcie.

DZIEKI ZA WSPARCIE:

(kliknij w zdjęcia)

Zapraszam również na fanpage, aby być na bierząco i aby obserwować co się dzieje w świecie tattoo. 

FACEBOOK <
INSTAGRAM <

TUTAJ KUPISZ PRODUKTY DO PIELĘGNACJI TATUAZY: 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz