Teneryfa to raj na ziemi. Tatuaż na teneryfie.


Trafiłem dosyć przypadkowo na Teneryfę-wiem, że brzmi to dziwnie, ale kierunek obrałem całkiem inny. Marzec, miesiąc zimny, ponury taki bez wyrazu przynajmniej w tym roku i u nas.

Na wyspach kanaryjskich sytuacja wygląda nieco inaczej, Teneryfa którą odwiedziłem, również jest jeszcze okres zimowy. Tak, okres zimowy tylko z drobnym szczegółem - zimą jest tam 22-25 stopni za dnia i słońce daje mocno popalić. Moje tatuaże również poznały się na tym wyspiarskim słońcu, mimo iż wyglądało ono niegroźnie, czaiło się z za gór. Tam zawsze świeci słońce, zawsze jest ciepło i tatuaże zawsze będą narażone na słońce nawet w takich miejscach, gdzie można by stwierdzić, że nie ma zagrożenia. Pamiętam gdy czekałem na lot paralotnia, jakieś 2 godziny, na wysokości około 2000 metrów, słońca brak, chmury na niebie mocne, wiatr wiał więc zagrożenia w teori nie było - było i to mocne ponieważ następnego dnia miałem spalony nos.


Z racji nagrań do serialu, który kręciliśmy całymi dniami, nie dotarłem niestety do żadnego salonu tattoo na teneryfie za dnia, wieczorem, gdy wszystkie sklepy i miejsca turystyczne były zamknięte, zauważyłem jeden salon. Z informacji polaków mieszkających na tej wyspie, na północy znajduje się salon prowadzony przez polaków, lecz nie wiem, kim są właściciele i jak nazywa się salon. Rozglądając się między turystami, których było znacznie mniej niż w sezonie, nie zauważyłem żadnych tatuaży, które przyciągnęły moją uwagę, było kilka pojedynczych "pleców" lecz to chyba dzieła z przeszłości niż z obecnych czasów. Następnym razem, gdy trafię w to miejsce, odwiedzę salony tattoo, zobaczymy co mają do zaoferowania.

Tak na marginesie, teneryfa to wspaniała wyspa, różnorodna pod każdym względem, byłem zaskoczony klimatem i pięknem tego miejsca.Na dole woda, gorąco, palmy zieleń, im wyżej gór tym chłodniej. Im bliżej wulkanu tym krajobraz przypominał pustynię lub księżyc albo inne miejsce znane z filmów.

Znajomi, opowiadając w przeszłości o zaletach tego miejsca, byli zafascynowani, ja nie umiałem tego zrozumiem, nie umiałem tego poczuć, bo widziałem już wiele miejsc na świecie. Teneryfa jest magiczna i chce się tam być, korzystać z uroków i chce się wracać.

Mam nadzieję, że takie wstawki lifestylowe z nutą informacji o tatuażu wam się spodobają, bo chcę pisać nie tylko stricte o tatuażu, lecz również o lifestyle, o sobie i o tym, co wpadnie mi do głowy. Dajcie znać w komentarzu jaka jest wasza opinia.

ZDJĘCIA WYKONANE PRZEZ DARK RECORDS
- INSTAGRAM
- FACEBOOK

PARALOTNIĄ LECIAŁEM Z DAMIANEM, POLAKIEM MIESZKAJĄCYM NA TENERYFIE:
- AIR TENERIFE - instagram
- Paralotnie Teneryfa - facebook

























DZIEKI ZA WSPARCIE:

(kliknij w zdjęcia)

Zapraszam również na fanpage, aby być na bieżąco i aby obserwować co się dzieje w świecie tattoo. 

FACEBOOK <
INSTAGRAM <


TUTAJ KUPISZ PRODUKTY DO PIELĘGNACJI TATUAZY: 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz