20 artystów, u których bym sobie zrobił tatuaż vol. 1


Obiecałem, więc przekaże wam moje TOP20 (początkowo miała być top10) tatuatorów, u których wykonałbym sobie tatuaż. Dla napięcia napisze tylko imię, a w kolejnych dniach wrzucę posty z opisem i galerią wykonanych przez tego artystę prac.
Kolejność artystów jest przypadkowa. Z góry podkreślam, że nie jest to lista tatuatorów, których uważam za NAJLEPSZYCH tylko moja osobista lista osób, do których bym się zgłosił po tatuaż.
Kogo przewidujecie?

Tomasz
Piotr  ✓
Mateusz 

Krzysztof
Karol
Jarosław
Eugene
Artur
Jarosław ✓
Łukasz
Maurycy
Klaudia
Rafael
Łukasz
Laura
Szymon
Mateusz ✓
Tomasz
Maciej
Joanna
+ Jedna niespodzianka :)

W tym poście, odznaczam trzech artystów :) 

Nadszedł czas, aby zacząć wyliczankę. Wypada przedstawić wam moje top 20 tatuatorów, u których bym sobie zrobił tatuaż. Poznaliście imiona (w poprzednim poście - kliknij i przejdź) teraz poznacie ich prace i historie związane z tymi artystami.

Piotr Janus (kliknij, przejdź na profil fb) 

Na pierwszy strzał przedstawię wam osobę, którą raczej nie znacie, nie tatuuje po konwentach więc ciężko wam będzie go przypisać. Ten tatuator wykonał mi pierwszy tatuaż w życiu, za co jestem mu bardzo wdzięczny. Wykonał mi cały lewy rękaw (oprócz dłoni) i połowę prawego rękawa. Najwięcej tatuaży na Ciele posiadam właśnie od niego. Możecie go spotkać w jego salonie w Kluczborku, gdzie sobie spokojnie dziara. Nie ma określonego stylu, tatuuje różnorodne wzory. Każdy znajdzie coś dla siebie.







Kolejny bohater mojej wyliczanki związanej z tatuatorami, u których zrobiłbym sobie tatuaż.
Gdybym miał możliwość wykonania sobie na nowo rękawa w kolorze czarnym, zrobiłbym go zdecydowanie niego.

Pamiętam jak po pewnym z odcinków „czy tatuować się u domowego tatuatora”, w którym mówiłem, że portretów to raczej Tatuator w domu dobrych nie zrobi „dorwał” mnie na jednym z konwentów, następnie pokazał mi prace, które wykonał „w domu” i zgłupiałem. Do dzisiaj, gdy widzimy się na imprezach tematycznych, trochę mi głupio, no ale co zrobić żyjemy dalej.
Trudno stwierdzić czy to młody, czy już stary tatuażysta, lecz na pewno jest to solidna firma na polskim rynku. 

Jarek Goraj Gorajek jest laureatem niejednej polskiej i zagranicznej konwencji. Mocno go obserwuję i kibicuję w rozwoju dalszej kariery.
To, co gość wyprawia, jest niesamowite. Może kiedyś skuszę się na jakiś czarny wzór, wtedy ruszę do Łodzi i poproszę Jarka o portret.
Macie jakieś prace od Jarka na swoim ciele? Pochwalcie się.
W galerii znajdziecie genialny tatuaż chestera z Linkin Park, dla mnie niesamowita praca z racji wielkiego sentymentu do wokalisty Linkin Park. Chciałbym...








Kolejnym bohaterem serii tatuatorów, u których bym sobie zrobił tatuaż, jest Mateusz Januszek z Płockiego salonu Mr. OneTwo Tattoo
Poznaliśmy się rok temu podczas Warsaw Tattoo Convention i od razu spodobały mi się jego prace. Ten ambitny tatuator pojawiał się na kolejnych i kolejnych imprezach, na których również ja byłem. Był obecny wszędzie, było go pełno i nawet do Opola dojechał.
Wspólnie z Mateuszem braliśmy również udział w akcji „dziarą w raka” w warszawie w ubiegłym roku.
Tattuuje w stylu neotradycyjnym, co bardzo przypadło mi do gustu na, tyle że jeszcze w tym roku będę posiadaczem tattoo od "Janka"









Dajcie znać, czy posiadacie tatuaże tych artystów.
Zapraszam również na fanpage, aby być na bierząco i aby obserwować co się dzieje w świecie tattoo. 

DZIEKI ZA WSPARCIE:

(kliknij w zdjęcia)

 
 
Zapraszam również na fanpage, aby być na bierząco i aby obserwować co się dzieje w świecie tattoo. 

FACEBOOK <

INSTAGRAM <

TUTAJ KUPISZ PRODUKTY DO PIELĘGNACJI TATUAZY: 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:



CIEKAWE FILY:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz