Moje włosy zostały Mistrzem Polski.


24-25 marca na poznańskich targach, równolegle do Tattoo Konwent miały miejsce Targi fryzjerskie i kosmetyczne LOOK i BEAUTY VISION. Na tej imprezie odbywały się również Mistrzostwa Polski we Fryzjerstwie, w których brałem udział, ale od początku...

Dbając o swoje włosy i zarost regularnie odwiedzam barbera, sam już nic nie kombinuję przy podcinaniu brody lub skracaniu. Pewnego razu podczas wizyty w Big Boy Barber Shop w Kluczborku ( Big Boy Opole) sam mistrz Piotr Staszewski wrócił z mistrzostw świata z Włoch, gdzie zgarnął vice mistrzostwo. Byłem wtedy ścinany przez Zohana, który szykował się na mistrzostwa polski i zaproponowałem im że zgłaszam się jako ochotnik na modela.

Zaczęło się... zaproponowali mi, abym został modelem na mistrzostwach w marcu 2018 roku w kategorii oldschool. Przygotowania pod te mistrzostwa trwały dosyć długo, bo od samego początku moje włosy były prowadzone tak, aby w wielkim dniu były idealne. Trenowaliśmy, układaliśmy fryzury, wszystko dziesiątki razy i udało się....

Kuba Janas, czyli popularny Zohan zdobył tytuł II Vice mistrza polski w Barberingu.
!Ważne info!, nie tylko moja głowa przyczyniła się do tego tytułu, lecz również głowa siatkarza Konrada Muchy, który startował w kategorii freestyle.

Tym sposobem zostało zdobyte vice mistrzostwo i jestem zadowolony z tego werdyktu. Jeżeli Kuba tak błyskawicznie się rozwinie, to wyczuwam u niego mistrzostwo. Tym sposobem moje włosy zostały mistrzem polski.

Dla mnie było to mega przeżycie, mega frajda i nowe doświadczenie. Cieszę się z sukcesu Kuby i z sukcesu całego Big Boy Barber Team. Jeżeli będę miał możliwość, to chętnie ruszyłbym jako model na kolejne turnieje. Fakt trzeba było się troch podporządkować, ale widziałem, na co się pisze i jestem z tego bardzo zadowolony. Tatuaż lubi dobre fryzury i fajny zarost, całokształt prezentował się całkiem spoko, jak uważacie?


Kilka zdjęć:








DZIEKI ZA WSPARCIE:

(kliknij w zdjęcia)

Zapraszam również na fanpage, aby być na bieżąco i aby obserwować co się dzieje w świecie tattoo. 

FACEBOOK <
INSTAGRAM <


TUTAJ KUPISZ PRODUKTY DO PIELĘGNACJI TATUAZY: 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz