Tatuowałem się PIERWSZY RAZ podczas konwentu.


To musiało nastąpić, kiedyś musiał nadejść ten moment.
Wiadomo, że przeżycie swojego pierwszego razu to wyjątkowy moment i bardzo ważna chwila. Miałem pewne obawy, nie byłem pewny czy dam rady bałem się bólu i dyskomfortu, bałem się, czy zrezygnuję i narobię sobie wstydu.

Nadszedł ten wielki dzień i jestem zadowolony, że do tego doszło. Przeżyłem swoje pierwsze tatuowanie podczas konwentu tatuażu i miało to miejsce w łodzi podczas tattoo days. Zresztą zobaczcie sami jak mi poszło.





DZIEKI ZA WSPARCIE:

(kliknij w zdjęcia)

 
 
Zapraszam również na fanpage, aby być na bierząco i aby obserwować co się dzieje w świecie tattoo. 

FACEBOOK <

INSTAGRAM <

TUTAJ KUPISZ PRODUKTY DO PIELĘGNACJI TATUAZY: 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz