20 artystów, u których bym sobie zrobił tatuaż vol. 2


Obiecałem, więc przekaże wam moje TOP20 (początkowo miała być top10) tatuatorów, u których wykonałbym sobie tatuaż. Dla napięcia napisze tylko imię, a w kolejnych dniach wrzucę posty z opisem i galerią wykonanych przez tego artystę prac.
Kolejność artystów jest przypadkowa. Z góry podkreślam, że nie jest to lista tatuatorów, których uważam za NAJLEPSZYCH tylko moja osobista lista osób, do których bym się zgłosił po tatuaż.
Kogo przewidujecie?

Tomasz
Piotr  ✓
Mateusz 

Krzysztof
Karol
Jarosław
Eugene
Artur
Jarosław ✓
Łukasz
Maurycy ✓
Klaudia
Rafael
Łukasz
Laura
Szymon
Mateusz ✓
Tomasz
Maciej ✓
Joanna ✓

+ Jedna niespodzianka :)

W tym poście, odznaczam kolejnych artystów :) 

Nadszedł czas, aby zacząć wyliczankę. Wypada przedstawić wam moje top 20 tatuatorów, u których bym sobie zrobił tatuaż. Poznaliście imiona (w poprzednim poście - kliknij i przejdź) teraz poznacie ich prace i historie związane z tymi artystami.
________

Tatuaże wykonane przez Macieja były kolejnym krokiem w mojej świadomości w tym świcie. Był on pierwszym artystą, który wykonywał mi tatuaże poza moim dotychczasowym tatuatorem, Piotrem. W tamtych czasach chciałem tatuaż z INK-ognito, od Tofiego, lecz terminy były zbyt odległe więc zdecydowałem się na wizytę u Enza.
Wszystkie tatuaże były wykonane jeszcze w INK-ognito w Rybniku, łącznie spędziłem u Maćka 3 sesje.

Aktualnie Maciej Enzo Sowa dziara w Pszczynie, już w swoim salonie. Nie każdemu może się jego styl podobać, nie by chciał posiadać jego dzieła na ciele, lecz trzeba przyznać, że są oryginalne i widać jego „rękę”

Już jakiś czas temu około 2 lata temu pojawił się wpis na blogu odnośnie do mojej wizyty u niego: http://bit.ly/2xg1fV9












Kolejny Łódzki tatuator na mojej liście. Maurycy Szymczak dziara w klimatach neotradycyjnych a jego prace wbijają w ziemię. Gdybym miał sporo miejsca, na bank ruszyłbym do Maurycego, po spory tatuaż.

Być może załapię się na jakiś mały, skromny o wielkości A4 rysunek na ciele.

Wpadłem również na pomysł, że poproszę tych kilkunastu artystów, aby zgadali się, wymyślili mi wzór na całe plecy i każdy by swoje do całości dołożył. Wydaje mi się, że to jednak nierealny pomysł.












Kolejną osobą w naszej wyliczance, tatuatorów, u których bym sobie zrobił tatuaż jest Joanna Zielińska. Jest ona pierwszą kobietą w tym zestawieniu, lecz nie ostatnią.

Jestem przekonany, że jej prace nie wpisują się w gusta większości sympatyków tatuażu, bo nie dla każdych ten styl jest zrozumiały. Jej tatuaże wpisują się w gusta koneserów tej sztuki, ale to w mojej opinii dobry znak. W jej pracach przeważa kolor czarny i pomarańczowy.


Jest ona autorką wielkiej pracy na plecach, która zgarniała sporo nagród na konwentach i jednoczenie wywołała sporo kontrowersji w mediach społecznościowych. Pamiętacie?


Czy wam się podoba styl Joanny? Chcielibyście sobie wytatuować coś, co Asia dla was zaprojektuje? Ja bym chciał, zastanawiam się, czy nie zacząć pleców, a jeszcze niedawno się przed tym bardzo broniłem. Dalej czekam na propozycje, aby kilku artystów wymyśliło jakiś motyw i krok po kroku byśmy działali.












Lecimy dalej z zestawieniem odnośnie tatuatorów, u których bym sobie zrobił tatuaż.
Jeżeli kiedyś będzie mi dane zrzucić brzuch i zrobić sobie na nim rewelacyjny, niepowtarzalny i oryginalny napis to wiem gdzie zapukać po tatuaż. Wtedy całym drabem jadę do Krakowa i proszę Mateusza aka WLK Cali o solidny napis.

Być może wymyślę coś mniejszego, nie koniecznie na brzuchu, ale to się okaże. A wy lubujecie się w napisach a konkretnie w kaligrafiach?


















Dajcie znać, czy posiadacie tatuaże tych artystów.
Zapraszam również na fanpage, aby być na bierząco i aby obserwować co się dzieje w świecie tattoo. 

DZIEKI ZA WSPARCIE:

(kliknij w zdjęcia)

 
 
Zapraszam również na fanpage, aby być na bierząco i aby obserwować co się dzieje w świecie tattoo. 

FACEBOOK <

INSTAGRAM <

TUTAJ KUPISZ PRODUKTY DO PIELĘGNACJI TATUAZY: 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


CIEKAWE FILMY:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz