Wytatuowane oczy, rozdzielony język... Po prostu Tomasz ze szczecina



Projekt INK:
Tym razem będą trochę mniej typowe, rzadziej spotykane tatuaże. Razem z Tomkiem porozmawiamy o innych modyfikacjach, które ma - wytatuowanych oczach i rozciętym języku. Czemu zdecydowałeś się na tak ekstremalne modyfikacje?

Tomek: Od bardzo młodych lat podobno jestem pozytywnym szaleńcem i z reguły interesuje mnie wszystko, co "Extreme" i gdzie jest największe ryzyko... Stąd między innymi akurat te modyfikacje

PI: Jak wyglądał sam proces tatuowania oczu? Miałeś jakieś obawy? Jakie masz wrażenia?

Tomek: zabieg tatuażu twardówki (Eye Ball tattoo) jak wiadomo jest bardzo ryzykowny. Aczkolwiek jeśli chodzi o sam ból podczas zabiegu, to bardziej dyskomfort był podczas iniekcji igły insulinowej. Obawy i adrenalina 11/10 poza Tym jestem szczęśliwy, że zabieg powiódł, się jak powinien.

PI:
Jak to było z językiem, mocny ból? Czy teraz język „zachowuje” się tak samo, jak przed rozdzieleniem? Czy odczuwasz jakieś zmiany związane z zabiegiem?

Tomek: Przygoda z przecięciem języka (tongue splitting) zaczęła się dużo wcześniej niż tatuaż twardówki... Postanowiłem zaryzykować i po krótkiej teorii splita zrobiłem sam przed lustrem. Zmiany w wymowie czy odczuciu smaku zerowe. Wszystko po staremu, z tym że x2

PI:
Miałeś jakieś obawy przed tymi modyfikacjami? Strach przed reakcją rodziny, znajomych i pracodawców?

Tomek: Moi rodzice oraz najbliżsi szanują mnie i tolerują za to, jakim jestem człowiekiem w środku, a nie za to, jak wyglądam wizualnie. Pracodawcy także oceniają mnie za moją pracę, więc wygląd nie wchodzi w grę, a pracę posiadam I pracuję już ponad 5 lat w jednej firmie.

PI:
Teraz po pewnym czasie, zdecydowałbyś się na wszystkie modyfikacje ponownie??

Tomek: Oczywiście, że tak! Myślę, że jestem spełniony i po prostu mam taki styl bycia.

PI:
Z jakimi reakcjami spotykasz się, gdy ktoś po raz pierwszy widzi twoje modyfikacje? Przeważają pozytywne czy raczej negatywne opinie?

Tomek: Większość pozytywnych opinii doświadczam od seniorów starszych ludzi, o aż dziwne, aczkolwiek pozytywnie, ogólnie może dlatego, że jestem sobą.

PI:
Planujesz jakieś kolejne modyfikacje, czy na tym kończysz?

Tomek: planuje ears pointing lekka modyfikacja górnej partii uszu, a raczej ich podcięcie.

PI:
Dzięki za ciekawą rozmowę.

Tomek: Dziękuję również oraz pozdrawiam serdecznie! Bądźmy sobą, kochajmy i szanujmy najbliższych, róbmy to, co kochamy.




TUTAJ KUPISZ PRODUKTY DO GOJENIA/PIELEGNACJI TATTOO:



WARTO ZOBACZYĆ: 


  








PRZECZYTAJ, WARTO:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz