Tatuaż na wysportowanym ciele - Rozmowy Tatuowane

ROZMOWY TATUOWANE. BLOG:

Projekt INK: Skąd w ogóle pomysł na tatuowanie?

Natalia: Ludzie z tatuażami zawsze zwracali moją uwagę. Osoby z ciekawymi dziarami były dla mnie atrakcyjniejsze, bardziej interesujące. Sama również chciałam mieć na swoim ciele coś, co będzie odróżniać mnie od reszty.

PI: Ile miałaś lat gdy wykonałaś sobie pierwszą dziarę?


Natalia: Miałam 18 lat. Inni robili na osiemnastkę prawko, a ja zawsze wiedziałam, że to będzie tatuaż. :)

PI: Skąd pomysł na właśnie takie wzory? Czym się kierowałaś?

Natalia: Moje dziary mnie określają, mówią o mnie. Nie lubię oklepanych wzorów, chciałam czegoś, co będzie oryginalne, ciekawe i odzwierciedląjące moją osobowość.

PI: Skąd czerpiesz inspirację przy planowaniu nowych tatuaży?

Natalia: Żebra- tu była tylko inspiracja stylem, żadnych zdjęć, wyłącznie słowa i myśli przeniesione na projekt. Jeśli chodzi o rękaw to zawsze podobał mi się klimat pop artu, tu już postawiłam na samodzielne szukanie grafik i modyfikowanie niektórych tak żeby pasowały do mnie i całej lekko kontrowersyjnej koncepcji tego projektu. Obserwuję wiele stron, których tematem przwodnim jest tatuaż, przeglądam magazyny, zwracam uwagę na wytatuowanych ludzi idących ulicą, ale główne źródło inspiracji to to, co siedzi mi w głowie.

PI: Wolisz tatuaże czarne czy bardziej kolorowe?

Natalia: Lubię czarne tatuaże, ale wystarczy na mnie spojrzeć żeby poznać odpowiedź na to pytanie. :)

PI: Czym się zajmujesz zawodowo? Czy w Twojej pracy tatuaż jest jakąś przeszkodą?

Natalia: Aktualnie pracuję jako freelancer. Jestem stylistką rzęs, trenerem personalnym, bywam hostessą. Dążę do tego żeby wykonywać pracę, w której mój tatuaż nie będzie przeszkodą.

PI: Zastanawiałaś się kiedyś nad konsekwencjami swoich tatuaży, które są jednak w widocznych miejscach? Mam tu na myśli twój młody wiek i wynikające z tego pewnego rodzaju konsekwencje w dalszym życiu, chociażby zawodowym?

Natalia: Pewnie, że zastanawiałam. Żaden z moich tatuaży jak na razie nie był zrobiony spontanicznie, przemyślałam wszystkie za i przeciw. Jeśli stanie się tak, że w przyszłości to nie ja sama będę sobie szefem i podczas starania się o pracę zostanę zdyskfalifikowana tylko ze względu na tatuaż to ja sama takiej pracy nie chcę. Świat idzie do przodu, optymistycznie wierzę, że kiedyś dobrze wykonane, interesujące tatuaże będą postrzegane jedynie w kategorii zalet. Dla mnie moje tatuaże to mój atut, nie zmierzam ich ukrywać czy się ich wstydzić. Ani teraz, ani w przyszłości. :)

PI: Ludzie często zaczepiają Cię z powodu tatuaży? Miałaś jakąś ciekawą sytuację z tym związaną?

Natalia: Bardzo często. Zazwyczaj komplementują, a potem zadają nieśmiertelne i najbradziej irytujące pytanie na świecie: 'A CO OZNACZAJĄ TWOJE TATUAŻE?' Z ciekawych miałam tylko pytania, pierwsze to czy mój tatuaż(rękaw) propaguje przemoc wobec kobiet? (Oczywiście, że nie.), a drugie to po jakim czasie taki tatuaż się zmywa? :D

PI: Czy miałaś jakieś nieprzyjemności z powodów swoich tatuaży?

Natalia: Prócz krytycznych spojrzeń starszych Pań w autobusach i częstych zaczepek mężczyzn to nie i mam nadzieję, że tak zostanie.

PI: Czy uważasz że tatuaż wygląda lepiej na osobie wysportowanej, tak jak ty?

Natalia: Uważam, że wszystko wygląda lepiej na wysportowanym i zadbanym ciele.

PI: Jaki masz stosunek do znaczenia tatuażu? Czy tatuaż musi nieść ze sobą jakieś przesłanie?

Natalia: Osobiście staram się żeby każdy mój tatuaż miał znaczenie i swoją historię. Mimo to, w moim odczuciu dziary to przede wszystkim ozdoba i nie muszą nieść ze sobą żadnego przesłania.

PI: Jakie masz plany związane z tatuażami? Planujesz jakieś nowe dziary w najbliższym czasie?

Natalia: Nie ma opcji żebym poprzestała na tym, co już mam. Jeśli finanse mi na to pozwolą, na pewno pojawi się coś nowego. Ta druga ręka jakaś taka goła... :)

PI: Wolisz facetów wytatuowanych czy wolnych od tuszu pod skórą?

Natalia: Zdecydowanie wytatuowanych. Od razu zaznaczę, że mam tu na myśli dobre tatuaże.


PI: A na sam koniec standardowe pytanie wszystkich, którzy tatuaży jeszcze nie mają. Czy tatuaż boli?

Natalia: JAK CHOLERA.

Facebook Natalii: Priv , FanPage




TUTAJ KUPISZ PRODUKTY DO GOJENIA/PIELEGNACJI TATTOO:



WARTO ZOBACZYĆ: 




PRZECZYTAJ, WARTO:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz