Twoje tatuaże nie mają znaczenia


Znaczenie tatuażu.Ilekroć przeglądam strony z tatuażami dość często widzę osoby, które mówią, że tatuaż musi mieć znaczenie.Przykładowa wypowiedź "fajny, ale pewnie nie ma dla niej żadnej większej wartości".
Otóż nie zgodzę się z tym! Tatuaż nie musi mieć żadnego znaczenia merytorycznego, jeśli komuś to tak bardzo przeszkadza, bo każdy jego tatuaż ma historię, to niech ma i da "spokój" innym ludziom.Nie każdy robi tatuaże tylko z jakiejś okazji, by coś upamiętnić lub zrobić sobie kogoś portret na ciele.Niektóre tatuaże są sztuką, nie muszą mieć wartości sentymentalnej. Wystarczy, że są piękne i przyozdabiają nasze ciało.
Sam powiem na swoim przykładzie. Mój pierwszy tatuaż na nodze (Gwiazda chaosu z czaszką na łańcuchach) ma dla mnie ogromne znaczenie, choć pewnie mało kto oprócz mnie je w pełni zrozumie.Natomiast wszystko, co mam na ręce jest kompozycją, którą po prostu bardzo mi się podoba i nie ma dla mnie wartości znaczeniowej ani nie zrobiłem jej, by coś upamiętnić.Każdy z nas jest wyjątkowy na swój sposób, jego tatuaże powinny być takie również — niezależnie czy są z czymś związane, być może tylko określają naszą osobowość, bądź gusta czy upodobania.
Próbowanie wmówić komuś innemu "twoje tatuaże nie mają znaczenia — po co je zrobiłeś?" to tak jakby powiedzieć "każdy mój tatuaż ma znaczenie, patrzcie się, jestem najlepszy! Naśladujcie mnie".
Każdy człowiek jest inny, tatuaż też powinien być na swój sposób wyjątkowy, ale nie musi oznaczać nie wiadomo czego.Dziary mają nas łączyć, nie dzielić! Nie stwarzajmy na siłę problemów. Jeśli twoje tatuaże mają znaczenie zaakceptuj fakt, że niektórzy traktują je jako sztukę.Tak samo działa to też w drugą stronę, szanujmy się wzajemnie. Nim zaczniemy komentować innych, pomyślmy o sobie, bo każdy z nas jest inny.

Pozdro dla czytaczy.


Zerknij tu:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz